cctvone

درباره دوربین مداربسته

cctvone

درباره دوربین مداربسته

تامین امنیت منازل، شرکت ها و ... ا طریق نصب دوربین مدار بسته

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

با استفاده قابل توجه از تلفن همراه در زندگی روزمره ما ، امروزه کارآفرینان از مزیت های تلفن های هوشمند برای بهبود مشاغل خود نهایت استفاده را می کنند.

استفاده از تلفن های هوشمند برای افزایش بهره وری در مشاغل خود برای کارآفرینان ضروری شده است. اگر استارت آپ دارید ، ضروری است که به فناوری دیجیتال متعهد باشید. این شما را قادر می سازد تا نیازهای فنی و تجاری را به روشی بهتر برآورده سازید. می توانید ارتباط بهتری با مشتریان ، کارمندان و مخاطبان خود داشته باشید.

برنامه های تلفن های هوشمند و نقشی که آنها در یک تجارت بازی می کنند اکنون به سطح دیگری رسیده اند. دقیقاً به همین ترتیب ، نظارت دیجیتال می تواند به استارت آپ شما کمک کند تا با یک تفاوت مشهود پیشرفت و رشد کند. این برنامه ها همچنین برای کارگران از راه دور مفید هستند و به عنوان یک کمک بزرگ در دفتر کار می کنند.

مراقب کارمندان خود باشید

اگر مشاغل جدیدی را شروع کرده اید ، مراقبت از کارمندان و اطمینان از راحتی آنها در مورد فضای کاری بسیار ضروری است. بیشتر کارمندان کار در خانه را انتخاب می کنند ، در حالی که برخی از آنها فضای کاری حرفه ای را دوست دارند. اگر کارمندان شما از راه دور کار می کنند ، پیگیری آنها برای شما دشوار است. نظارت دیجیتال به شما امکان می دهد مکان دقیق آنها را پیگیری کنید. می توانید اطمینان حاصل کنید که آنها کار می کنند و وقت خود را در جای دیگری تلف نمی کنند.

از طرف دیگر ، اگر کارمند شما با بودجه شرکت سفر می کند ، می توانید پیگیری آنها را انجام دهید و بررسی کنید که کجا هستند. همچنین به شما این امکان را می دهد تا اطمینان حاصل کنید که کارمندان شما برای انجام وظیفه ای از کار خود در امان هستند. کارگران شما ، با توجه به ماهیت کار خود ، ممکن است مجبور به ورود به یک سایت خطرناک شوند. نظارت بر برنامه ها می تواند به شما کمک کند تا آنها را ردیابی کنید و در صورت خطر کارمندان خود را در آنها قرار دهید.

پیگیری کارمندان به طور معمول ضروری نیست ، اما نظارت دیجیتال به شما این امکان را می دهد که بدانید قرار است کجا باشند. تاریخچه مکان و موقعیت اضطراری آنها یک جایزه است.

بهره وری بیشتر

اگر کارگران شما به صورت مولد کار نکنند ، شرکت شما در یک زمان خاص ضرر می کند. طبق یک نظرسنجی ، یک کارگر متوسط ​​یک تا سه ساعت را صرف کارهای شخصی مانند مرور در شبکه های اجتماعی ، خواندن اخبار ، خرید آنلاین و ... می کند به این معنی که بسیاری از کارمندان شیفت کامل خود را به طور مثر نمی گذرانند.

نظارت دیجیتال یکی از قابل اطمینان ترین روش ها برای پیگیری فعالیت های آنها و اطمینان از صرف وقت مثر آنها است. بسیاری از مطالعات نشان می دهد که نصب نرم افزار نظارت باعث افزایش بهره وری می شود. دلیل افزایش بهره وری این است که وقتی کارمندان از این که تحت نظارت هستند آگاه می شوند ، سعی می کنند با دقت بیشتری کار کنند و بهترین عملکرد را از خود نشان دهند. بسیاری از شرکت ها در ماه اول اجرای نظارت ، اختلاف قابل توجهی در حدود 25٪ را دیده اند.

نظارت بر برنامه ها به شما امکان می دهد هر برنامه و وب سایتی را که کارمندانتان استفاده می کنند بررسی کنید. بسیاری از برنامه های نظارتی مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته را ارائه می دهند که بیشترین استفاده از وب سایت ها را در اختیار شما قرار می دهد. به این ترتیب می توانید از زمان تولید و غیرمولد آنها پیگیری کنید.

 

 

بررسی عملکرد

برنامه های نظارت دیجیتال به شما امکان می دهد عملکرد هفتگی و ماهانه کارگران را ردیابی کنید. این بینش های مربوطه را برای رشد احتمالی هر یک از کارمندان فراهم می کند. همچنین به شما کمک می کند ضعف و قدرت آنها را ببینید. اشاره به اشتباهات و نقاط قوت کارمندان می تواند به شما در بهبود رابطه با کارمندان کمک کند. شما می توانید برای کارمندان خود یادداشتی ارسال کنید که متعهد آن است و به آنها بگویید که از زحمات آنها قدردانی می کنید. می توانید اشتباهات آنها را یادداشت کنید و از آنها بخواهید وقتی کسی در آنجا نیست آنها را اصلاح کنند. بنابراین ، آنها احساس خجالت نمی کنند.

برنامه های مانیتورینگ به شما امکان می دهند در تمام طول روز چشم به فعالیت های کارمندان خود داشته باشید. این فرصت را برای شما فراهم می کند تا از هرگونه اشتباه یا خطایی که کارمندان شما مرتکب می شوند ، مطلع شوید. بسیاری از برنامه های پیشرفته به شما امکان می دهند بلافاصله به محض تشخیص هرگونه اشتباه با کارمندان صحبت کنید. این می تواند به شما در بهبود عملکرد نیز کمک کند.

امنیت بهتر

اگر کارمند شما به جای رایانه در دفتر کار از تلفن هوشمند استفاده می کند ، این همانند آنچه در دفتر کار ارائه می دهید ، به امنیت داده قوی نیاز دارد. داده های شرکت که برای کارمندان قابل دسترسی است ، خطرهای ویروس و بدافزار ، حملات فیشینگ و سایر تاکتیک های سایبری را که می تواند به داده ها آسیب برساند ، افزایش می دهد. برنامه های نظارت دیجیتال اطمینان می دهند که کارمندان شما از ایمن ترین روش ها برای ایمن نگه داشتن اطلاعات شرکت استفاده می کنند. برنامه های مانیتورینگ به شما امکان می دهد کلیه فعالیت ها را ردیابی کنید. می توانید بررسی کنید که کارمندان شما از کدام برنامه ها و وب سایت ها بیشتر استفاده می کنند. این به شما کمک می کند وب سایت هایی را که بارگیری ایمن ارائه نمی دهند یا برنامه هایی که از پروتکل های امنیتی پیروی نمی کنند ردیابی کنید.

  • ۰۰/۰۴/۰۷
  • vida yary

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی