cctvone

درباره دوربین مداربسته

cctvone

درباره دوربین مداربسته

تامین امنیت منازل، شرکت ها و ... ا طریق نصب دوربین مدار بسته

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دوربین مداربسته یا تلویزیون مدار بسته ، سیستمی است که به شما امکان می دهد آنچه را که در داخل و پیرامون تجارت شما می گذرد ، تحت نظر داشته باشید. دوربین ها و مانیتورها شما را قادر می سازند تا رویدادها را به صورت زنده مشاهده کنید و ضبط کنندگان تصاویر را برای ارجاع بعدی بایگانی می کنند. مانیتور دوربین مداربسته را با یک تلویزیون عادی اشتباه نگیرید. محتوای پخش عمومی را دریافت نمی کند - فقط تصاویر دوربین های امنیتی نصب شده در محل است.

فناوری دوربین مداربسته از دهه ها قبل وجود داشته است ، اما پیشرفت های صورت گرفته در سال های اخیر باعث شده است که این کار در دستگیری مجرمان در عمل و محاکمه آنها حتی بیشتر موثر باشد. قسمتهای مختلف سیستم دوربین مداربسته و نحوه کار همه آنها را در نظر بگیرید.

دوربین های امنیتی تجاری

فناوری امنیت تجاری را با STATE SYSTEMS INC. نصب کنید!

هدف دوربین های امنیتی ضبط تصاویر به ویژه در هر مکان آسیب پذیر یا دارای جرم و جنایت زیاد در داخل و اطراف ساختمان شما است. شما چندین گزینه اساسی دوربین امنیتی برای انتخاب دارید:

  • دوربین های امنیتی سیمی از کابل ها برای انتقال تصاویر و نظارت تصویری استفاده می کنند ، اما هنگامی که دامنه انتقال از 300 متر عبور کند ، سیگنال می تواند ضعیف شود. استفاده از کابلهای شبکه ، سوئیچ ها و تقویت کننده های سیگنال مناسب می تواند به رفع این مشکل کمک کند. چندین دوربین می تواند به یک مانیتور مستقر در یک اتاق امنیتی متصل شود.
  • سال هاست که دوربین های آنالوگ وجود دارند و هنوز هم متداول ترین نوع دوربین مدار بسته نصب شده هستند. آنها عملکرد اساسی دارند و ویدئو را در سایت ذخیره می کنند.
  • دوربین های IP (پروتکل اینترنت) همان عملکردهای مشابه خود را دارند ، اما دارای قابلیت های بسیار بیشتر. دوربین های IP دارای تصاویر واضح تر ، با وضوح بالاتر و ویژگی های انعطاف پذیرتر مانند بزرگنمایی و تغییر مکان از راه دور هستند. آنها همچنین به شما امکان می دهند فیلم ها را در یک مرورگر وب مشاهده کنید. این امکان را برای شما فراهم می کند تا اعلان های مربوط به هر چیزی را که دوربین های شما ثبت می کند - مانند حرکت در محل کسب و کار شما در ساعت 3:00 صبح - و مشاهده آن از طریق رایانه یا تلفن هوشمند به صورت زنده از هرجای دیگر. اشکال عمده دوربین های IP برچسب قیمت بالاتر آنهاست.

خدمات کابل کشی ساخت یافته

تمام سیستم های مداربسته به مقداری کابل کشی نیاز دارند ، حتی آنهایی که دوربین بی سیم دارند. کابل ها تجهیزات مختلفی از جمله مانیتور ، ضبط کننده ، مودم و دوربین های سیمی را بهم متصل می کنند.

ضبط کننده های ویدئو

وقتی یک دوربین مداربسته مورد جالبی را مشاهده می کند ، یک ضبط کننده به شما اطمینان می دهد که می توانید به عقب برگردید و بعداً آن را مشاهده کنید. می توانید دوربین های خود را تنظیم کنید تا هر آنچه را که می گیرد ضبط کند اما فضای ذخیره سازی زیادی را اشغال می کند. به همین دلیل ، ممکن است بخواهید دوربین های خود را طوری برنامه ریزی کنید که فقط در ساعات خاصی از روز یا زمانی که حرکت را تشخیص می دهند ، ضبط کنند. گزینه های ضبط فیلم شما شامل DVR و NVR است.

  • DVR ها یا ضبط کننده های دیجیتال ویدیو ، جایگزینی مدرن برای ضبط کننده های آنالوگ هستند که از نوارهای ویدئویی استفاده می کنند. DVR ها تصاویر را از دوربین های آنالوگ با فرمت دیجیتال با وضوح و فریم مورد نظر در هر ثانیه ضبط می کنند. وقتی دیسک سخت پر شد ، تصاویر جدید ابتدا از قدیمی ترین فیلم ضبط می شوند.
  • NVR یا ضبط کننده های ویدئویی شبکه مانند DVR کار می کنند ، اما با دوربین های IP سازگار هستند. دوربین ها و NVR شما از طریق سوئیچ شبکه یا روتر متصل می شوند. از طریق مرورگر وب یا برنامه تلفن همراه می توانید به راحتی به تصاویر موجود در NVR دسترسی پیدا کنید.
  • نکته در مورد هارد دیسک ها: مطمئن شوید که هارد دیسک های نظارتی را برای DVR یا NVR خود انتخاب کرده اید. این قطعات با اجزای بادوام تری نسبت به هارد دیسک های رایانه ساخته شده اند بنابراین در صورت لزوم می توانند 24/7 کار کنند.

واحد نمایش

برای مشاهده تصاویر زنده یا ضبط شده از دوربین های امنیتی خود ، باید DVR یا NVR خود را به تلویزیون یا مانیتور متصل کنید. واحد نمایشگر برای سیستم مداربسته شما می تواند از یک صفحه نمایش تک رنگ ساده تا یک مانیتور رنگی HD باشد. اگر دوربین IP دارید ، می توانید از طریق تلفن هوشمند یا رایانه از راه دور فیلم نیز مشاهده کنید.

دوربین مداربسته را در مشاغل MID-SOUTH خود نصب کنید

این که آیا هدف شما جلوگیری از سرقت و سرقت ، جلوگیری از خرابکاری ، نظارت بر ترافیک یا زیر نظر داشتن کارکنان است ، دوربین مدار بسته می تواند سود قابل توجهی برای تجارت شما ایجاد کند. State Systems Inc می تواند به طور ماهرانه ای یک سیستم دوربین مدار بسته را در تجارت تنسی ، آرکانزاس یا می سی سی پی طراحی و نصب کند.

چه به دوربین های آنالوگ سیمی پایه نیاز داشته باشید و چه جدیدترین دوربین های IP بی سیم را با هر ویژگی پیشرفته موجود بخواهید ، ما می توانیم نیازهای شما را برطرف کنیم. ما همچنین می توانیم با ارائه محفظه های مقاوم در برابر گرد و غبار و پوسته های ضد گلوله و ضد انفجار ، به شما کمک کنیم تا بر مشکلات خرابکاری دوربین غلبه کنید. طیف گسترده ای از محصولات دوربین مدار بسته با کیفیت و مقرون به صرفه مطمئناً علاوه بر تلاش های امنیتی شرکت شما خواهد بود.

  • vida yary
  • ۰
  • ۰

شرایط نظارت بر دوربین مداربسته

  • شما باید اطمینان حاصل کنید که گزینه دیگری وجود ندارد که تأثیر کمتری در حفظ حریم خصوصی داشته باشد.
  • شما باید بتوانید نشان دهید که لازم است تجارت خود را اداره کنید.
  • شما باید در مورد مسائل مربوط به حریم خصوصی ارزیابی کنید ، منافع خود را در برابر منافع و حقوق کارمندان خود بسنجید.
  •  
  • اگر شرکت شما دارای شورای کاری است ، باید رضایت آنها را جلب کنید.
  • تأثیر بر حریم خصوصی باید حداقل ممکن باشد (ممکن است در تسهیلات تعویض یا توالت دوربین قرار ندهید).
  • شما مجاز به استفاده از تصاویر برای ارزیابی کار کارمندان خود نیستید.
  • اگر دوربین در محل دارید ممکن است ضبط صدا انجام ندهید.
  • اگر مدت زمان بیشتری نظارت دوربین مداربسته را اعمال می کنید ، باید ارزیابی تأثیر محافظت از داده(DPIA) را انجام دهید.
  • شما باید به طور مثال ، با علامت هایی که به طور برجسته قرار داده شده است ، نشان دهید که دوربین های مدار بسته در حال استفاده هستند.
  • دوره نگهداری

    ممکن است تصاویر دوربین را بیشتر از زمان لازم نگه ندارید. راهنمای حداکثر مدت ماندگاری تصاویر دوربین 4 هفته است. اگر در این مدت هیچ حادثه ای رخ نداد ، باید تصاویر را حذف کنید. با این حال ، اگر یک دوربین امنیتی حادثه خاصی را ثبت کرده باشد ، ممکن است ضبط را به اندازه کافی حفظ کنید تا حادثه حل شود

  •  

    گزارش مانیتورینگ دوربین مداربسته

    شما موظف هستید در مورد نصب دوربین مداربسته برای محافظت از اشخاص ، ساختمانها ، سایتها ، اشیا or یا فرآیندهای تولید ، به مرجع حفاظت از داده هلند اطلاع دهید. با این حال ، اگر دوربین ها به وضوح قابل مشاهده هستند ، در بیشتر موارد شما از این تعهد معاف هستید.

  •  

    نظارت بر دوربین مداربسته در داخل و اطراف مغازه ها

    به عنوان یک مغازه دار ، ممکن است دوربین های مدار بسته را در داخل و اطراف مغازه خود نصب کنید. با این حال ، شما باید به وضوح به مشتریان و کارمندان خود نشان دهید که دوربین های مدار بسته در حال استفاده هستند. شما نمی توانید دوربین هایی را در مکان هایی که حریم خصوصی مشتری را نقض می کنند نصب کنید ، به عنوان مثال در اتاقک های نصب شده.

  • تجهیزات دوربین مدار بسته

  • vida yary
  • ۰
  • ۰

Cloud Mini Camera-CUSFLYX WiFi 1080P دوربین HD بی سیم از راه دور تشخیص حرکت زنده تصویر IR نسخه شب Nanny Pet Home Office گاراژ دوربین ورزشی مانیتور امنیتی 150 درجه زاویه دید گسترده برای iOS / Android
 

نوع هشدار فقط حرکت
فناوری ارتباطات بی سیم وای فای
نام تجاری CUSFLYX
وضوح ضبط ویدئو 1080p
منبع نیرو باتری کار می کند

 

 

درباره این مورد

  • 📷 [Cloud Storage & WIFI Remote Live Steam]: فقط از کارت WFI 2.4 گیگاهرتز ، 8 گیگابایت تا 128 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند بدون ضبط وای فای می توان ضبط روز را به صورت کامل انجام داد شارژ کامل باتری 500 میلی آمپر ساعتی برای 2-3 ساعت می تواند 1.5-2 ساعت برای استفاده در محیط داخلی و منزل شما باشد ، این دوربین همچنین می تواند هنگام شارژ با پاوربانک یا آداپتور کار کند. سرویس ابری اختیاری تضمین می کند که فایل رکورد خود را به صورت خودکار در فضای ابری و بسته فضای مختلف حافظه برای انتخاب ذخیره می کنید. همچنین می توانید از کارت TF برای ضبط جایگزین استفاده کنید.
  • 📷 [مینی دوربین Full HD 1080P]: تصویر 1920x1080P HD ، 30 فریم در ثانیه ، به راحتی می توانید همه جزئیات ضبط شده خود را رقم بزنید. وضوح تصویر / روشنایی / کنتراست / چراغ نشانگر / ضبط صدا را می توان روی برنامه تنظیم کرد. زاویه دید 150 درجه دامنه وسیعی از منطقه مانیتور را پوشش می دهد.
  • IR [IR Night Vision]: 4 F5 IR LED با بالاترین کیفیت فیلم نظارت تصویری شبانه را ارائه می دهد ، بدون صدا بدون نور ، بدون توجه غیر منتظره. ایده آل برای کار ضبط ساعت و بررسی مجدد پخش از راه دور.
  • 📷 [Motion Activated Snapshot Capture + برنامه هشدار برنامه]: هنگامی که دوربین روشن است ، حرکت را تشخیص می دهد و تصاویر و رویدادها را به طور خودکار ضبط می کند ، در عین حال زنگ هشدار را به تلفن خود می فرستد ، می توانید جریان زنده از راه دور را توسط برنامه بدون توجه به مکان خود بررسی کنید. امنیت خانه خود را افزایش دهید و همچنین برای نظارت بر حیوان خانگی یا اتومبیل عالی است. حساسیت سنسور را می توان به صورت دستی روی برنامه نیز تنظیم کرد.
  • 📷 [100٪ تضمین رضایت]: کامل 1 سال گارانتی کیفیت ، کیفیت زندگی پشتیبانی از فن آوری پشتیبانی. نام برنامه: HIDVCAM. بسته شامل: 1 * دوربین کوچک: 1 * کابل شارژ USB ، 1 * کابل نصب ، 1 * نصب جهانی ، 1 * دستورالعمل انگلیسی ، 1 * پین تنظیم مجدد

 

درباره CUSFLYX:

دوربین CUSFLYX MINI جمع و جور و قابل حمل است ، فیلم هایی را در زمان واقعی ضبط می کند و تمام نیازهای امنیتی شما را در چندین مکان برآورده می کند.

ایده آل به عنوان یک پرستار بچه گاراژ حیوان خانگی خانگی ، دفتر طب مکمل و جایگزین ، بادامک تفریحی ورزشی

درباره ویژگی ها:

 

  1. دید در شب: ویژگی های دید در شب خودکار نظارت بی وقفه را حتی در اتاق های تاریک فراهم می کند.
  2. قابل شارژ: باتری لیتیوم قابل شارژ داخلی به شما امکان می دهد در صورت شارژ کامل ، حدود 1-1.5 ساعت در فضای باز ضبط کنید.
  3. اندازه کوچک و کوچک: اندازه کوچک و قابل حمل توجه غیرمنتظره ای را به خود جلب نمی کند که تنظیم و استفاده از آن نیز آسان است.
  4. تشخیص حرکت و زنگ هشدار برنامه: با تشخیص حرکت ، اسنپ شات گرفته می شود. هنگام تشخیص حرکت ، یک سیگنال هشدار در زمان واقعی نیز در برنامه دریافت خواهید کرد.
  5. پشتیبانی از کارت TF تا 128G: پشتیبانی از ضبط فیلم حلقه ای ، تصویر 1080/720 / 360p برای انتخاب.
  6. یک دوربین از چندین کاربر پشتیبانی می کند: یک دوربین می تواند چندین کاربر را برای نظارت بر نیازها ، ایمن تر و راحت تر متصل کند.
  7. نقطه اتصال داخلی: اتصال به یک نقطه اتصال داخلی باعث می شود بدون اتصال Wi-Fi بتوانید ضبط کنید. توجه: تلفن و دوربین را در حالت P2P در فاصله 10 متری قرار دهید.
  8. برنامه های چندگانه: دوربین مخفی CUSFLYX mini IP را می توان با پایه روی میز یا قفسه قرار داد. همچنین می توان آن را به سقف یا مکان دیگری چسباند.
  9. WIFI Remote Watching: اتصال Wifii برای چندین کاربر از راه دور ، امن تر و راحت تر برای زندگی.

 

توجه:

 

  1. لطفاً هنگامی که برای اولین بار از دوربین کوچک استفاده می کنید ، آن را 1-2 ساعت شارژ کنید.
  2. این پشتیبانی از دوربین هنگام شارژ کار می کند.
  3. چراغ قرمز حالت AP را نشان می دهد ، نور آبی حالت WIFI است ، نور زرد نور را شارژ می کند. وقتی چراغ قرمز در حال چشمک زدن است ، در اینترنت جستجو می کند.
  4. ابتدا باید hotspot را وصل کنید ، سپس اتصال WIFI را روی برنامه (HIDVCAM) تنظیم کنید. پس از اتصال به wifi ، تماشای از راه دور خواهید داشت.
  5. ضبط صدا را می توان در برنامه تنظیم کرد ، اما مکالمه دو طرفه پشتیبانی نمی کند.
  6. اگر کارت بعد از نصب کار نکرد ، TF کارت باید نصب و قالب بندی شود. (کارت باید اصل 10 باشد)
  7. هنگام نصب کارت ، کارت SD به طور خودکار ضبط می شود.
  8. اگر نمی توانید سیگنال hotspot را جستجو کنید ، لطفاً دوربین را برای چند ثانیه تنظیم مجدد کنید و دوباره دوباره وصل شوید.
  9. وضوح تصویر زنده ممکن است روی برنامه تنظیم شود ، لطفاً با توجه به سرعت WIFI تنظیم کنید. (سرعت wifi بر روان بودن فیلم تأثیر می گذارد).
  10. طبیعی است که هنگام کار و شارژ دوربین کمی گرم می شود.
  11. برای IOS ، برنامه را با جستجو در فروشگاه برنامه بارگیری کنید یا QR را به صورت دستی اسکن کنید ، برای Android ، برای بارگیری فقط از اسکن QR در دستی پشتیبانی کنید.
  12.  
  13. فناوری دوربین مدار بسته
  • vida yary
  • ۰
  • ۰

 

 


امکانات

  • کابل کواکسیال با کیفیت بالا از نوع RG ، 75 اهم مناسب برای بسیاری از برنامه ها ، به ویژه نصب و پخش و نصب دوربین های مدار بسته.
  • اجرای فیلم در کابل RG174 Coax.
  • برق از طریق جفت 18 گیج.
  • کابل را می توان به طول دقیق برش داد.
  • بدون تقویت بیش از 1200 فوت قابل اجرا است.
  • به شدت محافظت می شود تا تداخل به حداقل برسد.
  • در رنگ های سیاه یا سفید موجود است.

 

 

امکانات

  • کابل کواکسیال با کیفیت بالا از نوع RG ، 75 اهم مناسب برای بسیاری از برنامه ها ، به ویژه نصب و پخش و نصب دوربین های مدار بسته.
  • ویدیو و برق را در یک کابل اجرا می کند.
  • اجرای فیلم در کابل RG59 Coax.
  • برق از طریق جفت 18 گیج.
  • کابل را می توان به طول دقیق برش داد.
  • بیش از 2000 فوت بدون تقویت قابل اجرا است.
  • به شدت محافظت می شود تا تداخل به حداقل برسد.
  • در رنگ های سیاه یا سفید موجود است.

 

امکانات

  • کابل کواکسیال با کیفیت بالا از نوع RG ، 75 اهم مناسب برای بسیاری از برنامه ها ، به ویژه نصب و پخش و نصب دوربین های مدار بسته.
  • اجرای فیلم در کابل RG59 Coax.
  • کابل را می توان به طول دقیق برش داد.
  • بیش از 2000 فوت بدون تقویت قابل اجرا است.
  • به شدت محافظت می شود تا تداخل به حداقل برسد.
  • در رنگ های سیاه یا سفید موجود است.

 

امکانات

  • HI-RG59 / 10 یک کابل 10 میلی متری از قبل ساخته شده ، یکپارچه با کابل برق DC برای دوربین های ویدیویی دوربین مدار بسته با اتصالات BNC است.
  • کابل کواکس BNC RG59 که می تواند با دوربین های مدار بسته و دوربین های امنیتی HD (دوربین های HD-SDI ، دوربین های AHD ، HD-TVI و HD-CVI) مورد استفاده قرار گیرد.
  • این کابل BNC RG59 یک کابل پلاگین و پخش کننده برای دوربین های امنیتی است زیرا استفاده از آن بسیار ساده است.
  • HI-RG59 / 10 با هر دوربین مداربسته آنالوگ یا دوربین امنیتی HD سیمی که از اتصال ویدیویی BNC و پلاگین برق استفاده می کند ، کار خواهد کرد.
  • دوربین های HD-SDI و دوربین های AHD باید از این کابل استفاده کنند ، کابل های مدار بسته استاندارد کار نمی کنند. برای دوربین هایی که از پریز برق استفاده نمی کنند و در عوض از بلوک ترمینال مثبت و منفی استفاده می کنند یا اگر به جای منبع تغذیه شخصی از جعبه منبع تغذیه استفاده می کنید.

 

امکانات

  • HI-RG59 / 20 یک پیش ساخته 20 میلی متری است که با کابل برق DC برای دوربین های فیلمبرداری دوربین مدار بسته با اتصالات BNC یکپارچه شده است.
  • کابل کواکس BNC RG59 که می تواند با دوربین های مدار بسته و دوربین های امنیتی HD (دوربین های HD-SDI ، دوربین های AHD ، HD-TVI و HD-CVI) مورد استفاده قرار گیرد.
  • این کابل BNC RG59 یک کابل پلاگین و پخش کننده برای دوربین های امنیتی است زیرا استفاده از آن بسیار ساده است.
  • HI-RG59 / 20 با هر دوربین مداربسته آنالوگ یا دوربین امنیتی HD سیمی که از اتصال ویدیویی BNC و پلاگین برق استفاده می کند ، کار خواهد کرد.
  • دوربین های HD-SDI و دوربین های AHD باید از این کابل استفاده کنند ، کابل های مدار بسته استاندارد کار نمی کنند. برای دوربین هایی که از پریز برق استفاده نمی کنند و در عوض از بلوک ترمینال مثبت و منفی استفاده می کنند یا اگر به جای منبع تغذیه شخصی از جعبه منبع تغذیه استفاده می کنید.

 

 

امکانات

  • HI-RG59 / 30 یک پیش ساخته 30 میلی متری است که با کابل برق DC برای دوربین های ویدئویی دوربین مدار بسته با اتصالات BNC یکپارچه شده است.
  • کابل کواکس BNC RG59 که می تواند با دوربین های مدار بسته و دوربین های امنیتی HD (دوربین های HD-SDI ، دوربین های AHD ، HD-TVI و HD-CVI) مورد استفاده قرار گیرد.
  • این کابل BNC RG59 یک کابل پلاگین و پخش کننده برای دوربین های امنیتی است زیرا استفاده از آن بسیار ساده است.
  • HI-RG59 / 30 با هر دوربین مداربسته آنالوگ یا دوربین امنیتی HD سیمی که از اتصال ویدیویی BNC و پلاگین برق استفاده می کند ، کار خواهد کرد.
  • دوربین های HD-SDI و دوربین های AHD باید از این کابل استفاده کنند ، کابل های مدار بسته استاندارد کار نمی کنند. برای دوربین هایی که از پریز برق استفاده نمی کنند و در عوض از بلوک ترمینال مثبت و منفی استفاده می کنند یا اگر به جای منبع تغذیه شخصی از جعبه منبع تغذیه استفاده می کنید.

 

 

امکانات

  • HI-RG59 / 50 یک پیش ساخته 30 میلی متری است که با کابل برق DC برای دوربین های ویدیویی دوربین مدار بسته با اتصالات BNC یکپارچه شده است.
  • کابل کواکس BNC RG59 که می تواند با دوربین های مدار بسته و دوربین های امنیتی HD (دوربین های HD-SDI ، دوربین های AHD ، HD-TVI و HD-CVI) مورد استفاده قرار گیرد.
  • این کابل BNC RG59 یک کابل پلاگین و پخش کننده برای دوربین های امنیتی است زیرا استفاده از آن بسیار ساده است.
  • HI-RG59 / 50 با هر دوربین مداربسته آنالوگ یا دوربین امنیتی HD سیمی که از اتصال ویدیویی BNC و دوشاخه برق استفاده می کند ، کار خواهد کرد.
  • دوربین های HD-SDI و دوربین های AHD باید از این کابل استفاده کنند ، کابل های مدار بسته استاندارد کار نمی کنند. برای دوربین هایی که از پریز برق استفاده نمی کنند و در عوض از بلوک ترمینال مثبت و منفی استفاده می کنند یا اگر به جای منبع تغذیه شخصی از جعبه منبع تغذیه استفاده می کنید.

 

 

 

 

  • vida yary