cctvone

درباره دوربین مداربسته

cctvone

درباره دوربین مداربسته

تامین امنیت منازل، شرکت ها و ... ا طریق نصب دوربین مدار بسته

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

انتخاب بهترین دوربین مدار بسته تحت شبکه (IP) در فضای باز برای امنیت خانه یا محل کار شما حیاتی است. در حالی که دوربین های مدار بسته مختلفی برای انتخاب وجود دارد، نصب دوربین مدار بسته IP برای نظارت در فضای باز بسیار آسان تر است زیرا برای تامین برق دوربین ها و انتقال فیلم های ویدیویی فقط به یک کابل اترنت نیاز دارید. این دوربین ها برای نظارت بر فضای بیرونی مانند حیاط خان ، دیوارهای اطراف، پارکینگ ها، نقاط ورود و خروج و مکان های دسترسی عمومی بسیار مناسب هستند.

قبل از نصب دوربین های IP PoE در فضای باز، باید اندازه ناحیه ای را که می خواهید پوشش دهید و میدان دید ارائه شده توسط دوربین را در نظر بگیرید. شما ممکن است به چندین دوربین برای پوشش مناطق خاص و گاهی فقط به یک دوربین برای پوشش یک منطقه وسیع نیاز داشته باشید. در هر صورت، بهترین دوربین های مدار بسته تحت شبکه در فضای باز دوربین هایی هستند که دارای جدیدترین ویژگی های نظارتی هستند. در این مقاله می خواهیم خصوصیات بهترین دوربین مدار بسته تحت شبکه در فضای بیرونی را به شما معرف یکنیم، با ما همراه باشید.

 

دوربین مدار بسته

خصوصیات بهترین دوربین مدار بسته تحت شبکه 

وضوح 1080p یا 4K Ultra-HD

اگر از دوربین های امنیتی در فضای باز برای ضبط فیلم های ویدئویی استفاده می کنید که می تواند به عنوان شواهد جرم استفاده شود، تصاویری که می توانند برای شناسایی افراد یا خواندن پلاک ماشین سارقین استفاده شوند، شما قطعا به دوربین های مدار بسته تحت شبکه (IP) در فضای باز با وضوح 1080P HD و بالاتر نیاز خواهید داشت. حتی بهتر می توان دوربین های مدار بسته 4K Ultra-HD را برای فیلم های واضح تر و با کیفیت تر در نظر بگیرید. هرچه وضوح تصویر بالاتر باشد، تصاویر و ضبط فیلم بهتر است.

دید در شب مادون قرمز قدرتمند با قابلیت مشاهده از راه دور

بهترین دوربین های مدار بسته تحت شبکه در فضای باز دارای دید در شب مادون قرمز قدرتمند 100+ فوت برای مشاهده تصاویر در شرایط کم نور و تاریکی مطلق هستند. این دوربین های دید در شب دارای LED های مادون قرمز هستند که محیط را با نور مادون قرمز پر می کنند و بنابراین دوربین می تواند تصاویر را تشخیص دهد. قابلیت دید در شب به شما این امکان می دهد هر روز و شب، بدون توجه به شرایط نوری، هر فضای بیرونی را کنترل کنید. فناوری دید در شب یک ویژگی ضروری برای سیستم نظارت بر فضای باز شماست.

دید در شب رنگی

گرفتن فیلم رنگی در شب می تواند به شما در تعیین جزئیات مهم در مورد یک حادثه کمک کند. با پیشرفت سریع دید در شب، یافتن دوربین های عالی به شما کمک می کند تا تمام شب مراقب اموال خود باشید در حالی که بعد کاملا جدیدی را به نظارت بر امنیت شبانه خود اضافه می کنید. بهترین دوربین مدار بسته تحت شبکه در فضای باز تصاویر تمام رنگی را ارائه می دهد که جزئیات بصری اضافی و کنتراست بهتری را برای شناسایی و تشخیص آسان تر ارائه می دهد.

ضد آب

یکی از ویژگی هایی که باید در خرید دوربین مدار بسته به آن توجه کنید، قابلیت ضد آب IP66 یا IP67 هنگام خرید دوربین های IP PoE در فضای باز است. بهترین دوربین های امنیتی در فضای باز باید بتوانند در هر شرایط آب و هوایی سالم بمانند. آنها دارای نمای بیرونی ناهمواری هستند که از آنها در برابر گرد و غبار، برف، باران و گرمای شدید محافظت می کند. ویژگی ضد آب بودن به شما آرامش می دهد و نظارت قابل اعتماد را در تمام طول سال تضمین می کند.

 

قیمت دوربین مدار بسته

 

مقاوم در برابر خرابکاری

یکی دیگر از ویژگیهای مهم که باید در دوربین مدار بسته  در فضای باز جستجو شود، مقاوم بودن آن در مقابل خرابکاری افراد دیگر برای محافظت از دوربین و لنز آن در برابر آسیب و خرابکاری است. سارق ها به احتمال زیاد به دوربین های مدار بسته تحت شبکه آسیب میرساند، زیرا با این روش بتوانند از ثبت تصاویر جلوگیری کنند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که بهترین دوربین های IP خارجی را با درجه بندی ضد خرابکاری انتخاب کنید.

تشخیص حرکت

وقتی می خواهید هشدارهای تهدیدهای احتمالی را دریافت کنید، تشخیص حرکت یک ویژگی مهم است. این ویژگی هنگامی مفید است که دوربین های امنیتی خود را به تلفن هوشمند یا رایانه شخصی متصل کنید. با گزینه هایی برای ارسال هشدارهای ایمیل و فشار دادن اعلان ها بر روی تلفن همراه با ضمیمه کردن عکس فوری، لحظه ای که حرکت شناسایی می شود، می توانید به راحتی از وقایع احتمالی قبل از وقوع جرم جلوگیری کنید. ویژگی تشخیص حرکت برای اطمینان از امنیت قابل اطمینان در فضای باز در ملک شما بسیار عالی است.

نصب آسان

دوربین های مدار بسته تحت شبکه به راحتی برای نظارت در فضای باز نصب می شوند. با فناوری PoE، برای دوربین های امنیتی خود نیازی به چندین کابل ندارید. یک کابل CAT5 / 6 اترنت کافی است تا سیستم امنیتی شما را تامین کند و از نظارت قابل اعتماد و قوی در سراسر ملک خود لذت ببرید. فقط مطمئن شوید که اتصال اینترنت شما قوی و پایدار است.

قابلیت مشاهده از راه دور

نصب بهترین دوربین مدار بسته تحت شبکه در فضای بیرونی بر روی ملک شما کاملاً حول اطمینان از آرامش خاطر است. دوربین های روباز در فضای باز یک گزینه بازدارندگی عالی در برابر جنایتکاران احتمالی است. با قابلیت مشاهده از راه دور شما میتوانید خیلی راحت و سریع به محض دریافت اعلان خطر، ملک خود را از طریق گوشی همراه هوشمند و یا رایانه خود مشاهده کنید. باید ضبط کننده فیلم شبکه IP را اضافه کنید تا بتوانید از ضبط 24/7 شب لذت ببرید و فیلم های زنده و فیلم های ضبط شده را در هرکجا و هر زمان در گوشی همراه، تبلت یا رایانه شخصی خود بدون هیچ گونه هزینه ماهانه مشاهده کنید.

 

دوربین مدار بسته تحت شبکه

خرید دوربین مدار بسته تحت شبکه در سایت هپنا

در این مقاله ویژگی هایی که هر دوربین مدار بسته تحت شبکه خوبی باید داشته باشد را معرفی کردیم. شما می توانید برای خرید آنلاین بهترین برندهای دوربین مدار بسته IP مانند داهوا، هایلوک و غیره به سایت هپنا مراجعه کنید. همچنین می توانید برای راهنمای نصب انواع دوربین مدار بسته و دیگر آموزش های کاربردی مقالات سایت هپنا را مطالعه بفرمایید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی