cctvone

درباره دوربین مداربسته

cctvone

درباره دوربین مداربسته

تامین امنیت منازل، شرکت ها و ... ا طریق نصب دوربین مدار بسته

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ایمنی و امنیت خانه شما بسیار مهم است. خانه شما نه تنها پناهگاه و محل امن شماست، بلکه محل اقامت عزیزان و اموال ارزشمند شما نیز می باشد که باید شبانه روز از آنها محافظت کنید. اگر میخواهید که خانه خود را در برابر خطرات مختلف و سارقین محافظت کنید و همچنین در هر زمان و از هر مکانی، ملک خود را تحت نظر داشته باشید، باید دوربین مدار بسته در خانه خود نصب کنید. به دلیل اهمیت بالای نصب دوربین مدار بسته، ما تصمیم گرفته ایم در این مقاله 5 دلیل انکار ناپذیر که چرا هر خانه و مجتمعی به دوربین مدار بسته نیاز دارد را به شما ارائه کنیم.

 

دوربین مدار بسته

چرا هر آپارتمانی باید دوربین مدار بسته داشته باشد؟

  1. جلوگیری از وقوع جرم

داشتن دوربین های مدار بسته خانگی، بدون شک خطر وقوع جرم را کاهش می دهد. با وجود دوربین های امنیتی که قابل مشاهده باشد، بعید است که دزدان و سارقان به فکر ورود به خانه بیفتد، بنابراین داشتن دوربین مدار بسته می تواند از وقوع جنایات جلوگیری کند و از آپارتمان، عزیزان و اموال شما را محافظت می کند. حتی اگر سرقت یا جرمی هم اتفاق افتاد، باز هم میتوانید با کمک تصاویر دوربین مدار بسته دزدان و متجاوزان را شناسایی کنید.

اگرچه همسایگان ممکن است بتوانند شهادت خود را بازگو کنند، اما شواهد دوربین دقیق تر و قابل اطمینان تر است. بدون شواهد ویدئویی، اثبات آنچه اتفاق افتاده و دریافت غرامت بسیار دشوار خواهد شد. 

  1. محافظت از خانه در برابر جرم و جنایت

محافظت از خانه و آپارتمان فقط به محافظت در برابر سارقان و متجاوزان نیست. امنیت خانه بسیار گسترده تر از این موارد میباشد. حضور یا عدم حضور در خانه دلیلی برای وقوع حوادثی مانند سیل و آتش سوزی نمی شود. اگر شرایط آب و هوایی نامساعد است و خطراتی را برای خانه شما ایجاد می کند، می توانید از طریق تصاویر دوربین مدار بسته شاهد این موارد باشید. می توانید از این فیلم برای نشان دادن شرکت های بیمه برای مطالبه غرامت استفاده کنید.

علاوه بر این، شما می توانید از عزیزان خود در صورتی که هنگام بیرون آمدن از خانه با ضربه های نگران کننده ای به درها و یا صداهای بیرون برخورد می کنند، محافظت کنید. اگر هنگامی که بیرون از منزل هستید یکی از اعضای خانواده تان با شما تماس می گیرد، می توانید دوربین های مدار بسته را زیر نظر داشته باشید و به آنها اطلاع دهید که چه اتفاقی می افتد. از آنجا، می توانید تصمیم بگیرید که آیا به کمک خدمات اورژانس نیاز دارید یا اینکه حضور خودتان برای رسیدگی به ماجرا کافیست.

  1. افزایش ایمنی برای کودکان و اموال داخل خانه

برای کسانی که حیوانات خانگی، کودکان یا دارایی های ارزشمندی دارند، می توانید همیشه با سیستم های امنیتی خانه مراقب آنها باشید. بیشتر دوربین های مدار بسته، حتی اگر در خانه نیستید، قابلیت مشاهده را ارائه می دهند. با داشتن دسترسی مداوم به دوربین های خود می توانید از امنیت و دانش بیشتری برخوردار شوید.

شما با دوربین های مدار بسته میتوانید به راحتی در هر زمانی خانه و آپارتمان خود را زیر نظر بگیرید و از تک تک حرکات کودکان و حیوانات خانگی خود مطلع شده و از ایمنی کامل آنها اطمینان حاصل کنید.

 

قیمت دوربین مدار بسته

4. دریافت هشدارها

در کنار افزودن یک لایه ایمنی، بسیاری از سیستم های دوربین مدار بسته پیشرفته خانگی می توانند هشدارهایی را به دستگاه های شما ارسال کنند. به عنوان مثال، اگر فرزندان شما وارد خانه شوند و از خانه خارج شوند ، به تلفن همراه شما هشدار فرستاده خواهد شد. می توانید این هشدارها را برای ساعات خاصی از روز یا درها و پنجره های خاص روشن کنید. اگر گربه شما تصمیم گرفت هر پنج دقیقه یکبار از فلپ گربه استفاده کند، لازم نیست هر چند ثانیه به او هشدار داده شود. بنابراین، شما همیشه می توانید اطمینان حاصل کنید که اعضای خانواده  شما ایمن هستند و هشدارها را به دلخواه تنظیم کنید. به همین ترتیب، هنگام تحویل بسته ها از پستچی یا پیک ها می توان هشدارها را ارسال کرد. شما قادر خواهید بود بسته بندی را که در آن جا مانده است ببینید و آن را زیر نظر داشته باشید تا سرقت نشود. اگر آن را به سرقت بردند یا در مکانی ناامن رها کردند، می توانید از فیلم به عنوان مدرک استفاده کنید.

5. امکان دسترسی از راه دور به خانه شما را می دهد

چه در خانه باشید چه نباشید، باید بتوانید بیرون خانه یا آپارتمان خود را زیر نظر بگیرید. نکته مهم در مورد سیستم های دوربین مدار بسته خانگی این است که می توانید دسترسی  24 ساعته و 7 روز هفته به صورت از راه دور داشته باشید.

علاوه بر دسترسی به دوربین های مدار بسته، می توانید خدمات نظارت بر اموال خود نیز درخواست کنید. اگر به هر دلیلی هشدار دوربین مدار بسته  را از دست دادید یا خانه شما نیاز به خدمات اضطراری دارد، این خدمات می توانند کمک فوری برای اطمینان از حفاظت و ایمنی کامل خانه شما ارائه دهند.

 

نصب دوربین مدار بسته

خرید دوربین مدار بسته از سایت هپنا

در هر کجای دنیا که باشید می توانید از طریق دوربین مدار بسته، به خانه خود دسترسی پیدا کنید. شما می توانید آرامش داشته باشید، از جنایات جلوگیری کرده و ایمنی کلی خانه خود را افزایش دهید. برای دسترسی راحت تر، ما پیشنهاد میکنیم که از دوربین های مدار بسته وایرلس یا بی سیم استفاده کنید زیرا نصب آنها بسیار آسان است و کاربرد بیشتری نسبت به نوع سیمی دارند.

شما می توانید انواع مختلف دوربین مدار بسته را از سایت هپنا با قیمتی مناسب خریداری کنید. هپنا فروشگاهی است که به صورت آنلاین به فروش دوربین های مدار بسته وایرلس، تحت شبکه و AHD می پردازد.

  • vida yary
  • ۰
  • ۰

به نقل از خبرگزاری آریا، انسان همواره در طول زمان برای اتصال ابزار و وسیله‌های مختلف از راهکارهای زیادی استفاده کرده است. لذا برای برقراری نقطه اتصال نیاز به ایجاد روزنه‌ای برای جای دادن وسیله متصل کننده همواره وجود داشت. در همین راستا به مرور زمان و با پیشرفت علم و تکنولوژی توانست دریل را اختراع کند و کار خود را آسان نماید. قابلیت‌های زیادی که دریل داشت، امروزه به یکی از ابزار مهم در بخش‌های گوناگون تبدیل شده است.

رشد دانش و فناوری کمک کرد تا انواع مختلف دریل در صنعت ابزار تولید و نیاز سایر صنایع را رفع نماید. با توجه به قابلیت‌ها و مزایای دریل، علاوه بر استفاده بخش‌های مختلف صنایع و کارگاه‌ها، افراد عادی زیادی هستند که در جعبه ابزار خود مدل‌های ساده و پیشرفته دریل را دارند. کاربرد دریل در زمینه‌های گوناگون بزرگ و کوچک باعث شده است که انواع مختلف تولید و در دسترس قرار بگیرد. توجه به کارآیی‌های متفاوت در دریل، طبعاً در اختلاف قیمت دریل نیز تأثیر داشته و با قیمت‌های مختلفی می‌توان آن را از بازار تهیه و مورد استفاده قرار داد.

 

انواع  دریل و ویژ‌گی‌های آن

 

امروزه دریل یکی از پرکاربردترین وسایل و ابزار صنایع و کارگاه‌های مختلفی مانند مکانیکی، آهنگری، نجاری و ... به حساب می‌آید. با تغییر در کاربری دریل، علاوه بر سوراخکاری، از آن به‌ عنوان پیچ‌گوشی، گردبر، پولیشر و در مواردی اره نیز استفاده می‌کنند. با این شرایط برای سنباده‌زنی و برش و نمونه‌کاری هم مفید خواهد بود.

از نظر تقسیم‌بندی، دریل‌ را با توجه به عملکرد و کارآیی در چهار دسته‌بندی کلی برقی، شارژی، بادی و دستی می‌توان قرار داد. هر کدام از این دسته‌بندی‌ها انواع مختلفی دارند که متناسب با نوع کارکرد به شرح ذیل به صورت مختصر توضیح داده می‌شوند.

  • دریل چکشی: از نوع دریل برقی بوده و با قابلیت حرکت رفت و برگشتی و با ایجاد ضربه، سوراخکاری سطوح متراکم و سخت را آسان می‌نماید. قدرت و سرعت بالای این حرکت، سرعت عملکرد دریل را نیز زیاد می‌نماید.
  • دریل پیچ‌گوشتی: به دریل دوکاره نیز شناخته می‌شود. علاوه بر سوراخکاری، با تعویض مته و تنظیم میزان چرخش، برای باز و بسته کردن پیچ‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • دریل شارژی: برای مصارف با حجم کاری کم و سرعت بالا در محیط‌هایی کوچک کاربرد دارد.
  • دریل گیربکسی: جهت تنظیم سرعت و کم کردن یا افزایش سرعت، کلیدی بر روی گیربکس این دریل تعبیه شده تا میزان دور کارکرد را تنظیم نماید.
  • دریل همزن: از نوع برقی است که یک پره همزن بر روی آن قرار گرفته و برای همزدن ترکیب مواد غلیظ مانند سیمان و ساخت ملات با مقدار کم مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع مختلف دیگر آن در همزدن ترکیباتت رنگ و دوغاب و ... کاربرد دارند.
  • دریل ستونی: به علت کارکرد خاص این نوع دریل و محدودیت جابجایی، فقط کاربردهای صنعتی داشته و اغلب در کارگاه‌ها و صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • دریل بتن‌کن: همان طوری که از اسم آن پیداست دارای قدرت بالایی بوده و در امور ساختمانی و سطوح محکم مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • دریل خانگی: با توجه به کارکرد خانگی و حجم کاری کم، بدنه آن کوچک بوده و از توان کمتری نیز برخوردار است. علی‌رغم استفاده از این نوع دریل برای باز و بسته کردن پیچ‌ها، به‌ علت آسیب‌های جانبی که دارد برای این کار توصیه نمی‌شود.
  • دریل سرکج: برعکس دریل‌های معمولی، دسته این نوع دریل بلندتر و سر آن بسیار کوتاه است و عملکرد دریل معمولی را دارد. کاربرد آن مناسب فضاها و مکان‌هایی است که به راحتی در دسترس نبوده و برای اجرای کار محدودیت‌هایی دارد.
  • دریل نمونه بردار: نام دیگر آن دستگاه کرگیر است. برای نمونه‌برداری‌هایی با قطر 20 الی 450 میلی‌متری سطوح سختی مانند بتن یا آسفالت مورد استفاده قرار می‌گیرد. بیشترین کاربرد آن‌ها در صنعت ساختمان‌سازی است.

نکات مورد لحاظ در خرید دریل

 

گزینه‌های زیادی برای انتخاب این دستگاه وجود دارد که در قیمت دریل تأثیر می‌گذارد. برخی از این موارد شامل موارد زیر است:

 

1- توان دستگاه: طبعاً هر چقدر منبع تغذیه و توان دستگاه بیشتر باشد برای کارهای سخت بکار برده می‌شود و قیمت بالاتری هم خواهند داشت.

2- داشتن کلید قفل‌کن: مناسب برای کارکردهایی است که لازم است کار به صورت مداوم انجام شود.

3- مجهز به کلید کنترل سرعت: این کلید به دو صورت دیمر تنظیم سرعت و یا کلید گازی برای تنظیم میزان سرعت چرخش مته کاربرد دارد. معمولاً دریل‌ها خانگی فاقد این کلید هستند.

4- گیربکس: قابلیتی است که برای کنترل مناسب قدرت و سرعت در بعضی دریل‌ها تعبیه شده است.

5- سه‌نظام: سه‌نظام‌های اتوماتیک و آچاری وجود دارند که با توجه به نوع کارکرد به ترتیب برای امور سبک‌تر یا نیمه‌صعنتی و سنگین‌تر و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

6- ترک‌متر: مخصوص دریل‌های پیچ‌گوشتی بوده که میزان نیروی وارده به پیچ را کنترل می‌کند.

7- کلید راست‌گرد و چپ‌گرد: حرکت و چرخش مته در جهت‌های راست و چپ توسط این کلید تنظیم می‌شود.

8- عمق‌سنج: میله‌ای که میزان عمق سوراخ شده را نشان می‌دهد و معمولاً بر روی دسته کمکی تعبیه می‌شود.

9- ترمز الکترونیک: در صورت عدم کارکرد ناگهانی، این دستگاه از وارد آمدن آسیب به دریل جلوگیری می‌کند.

 

مرجع خرید دریل

 

با توجه به شناخت و آگاهی کافی پیرامون ویژگی‌های این وسیله کاربردی و گزینه‌های تأثیرگذار بر قیمت دریل لازم است همانند سایر وسیله‌های دیگر از مکان مطمئنی خریداری شود. فروشگاه سوپر ابزار پارس با نزدیک به نیم قرن سابقه فعالیت در زمینه فروش انواع وسیله و ابزار در حوزه‌های مرتبط با صنعت، برق، نجاری و مکانیکی، ساختمانی و رنگ‌های ساختمانی این افتخار را دارد که انواع دریل را با قیمت‌های مناسب به اختیار خریداران و متقاضیان ارائه نماید. با افزایش تعداد کاربران فضای مجازی، این فروشگاه با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی سعی در رفع نیاز و ملزومات تمامی کاربران داشته و دارد. تجربه بالا و حسن سابقه فروشگاه سوپر ابزار پارس باعث شده است که بسیاری از برندهای معتبر به آن اعتماد کرده و نمایندگی فروش رسمی محصولات خود را به این فروشگاه اعطاء نمایند.

 

منبع : https://www.aryanews.com/News/20210731123355049/

  • vida yary
  • ۰
  • ۰

ماشین حساب تصویر زمینه
وقتی به کاغذ دیواری نگاه می کنید، یکی از اولین سوالاتی که مطرح می شود این است: "چقدر نیاز دارم؟" اگرچه ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما با استفاده از ماشین حساب کاغذ دیواری آسان ما ، فهمیدن تعداد رولها بسیار ساده است.

برای برآورد سریع، از نمودار کاغذ دیواری ما در زیر استفاده کنید. برای محاسبه تعداد رول های کاغذ دیواری مورد نیاز ، فاصله اتاق را به فوت در نظر بگیرید و سپس ارتفاع را از کف تا سقف بردارید. اندازه گیری های خود را با نمودار زیر جفت کنید تا تعداد رول ها مشخص شود.

به عنوان مثال، اگر یک اتاق 24 فوت با سقف 8 پا بود ، شما تقریباً به چهار رول کاغذ دیواری احتیاج دارید. به یاد داشته باشید ، اگر نرده صندلی دارید یا روکش صندلی دارید ، ارتفاع دیوار خود را با اندازه گیری از ریل تا سقف تنظیم کنید.

 

 

اگر می خواهید با در نظر گرفتن درها بیشتر با دست محاسبه کنید ، از دستورالعمل های زیر استفاده کنید ، یا اگر ترجیح می دهید ، از ماشین حساب کاغذ دیواری دوستانه ما استفاده کنید ، و ما ریاضیات را برای شما انجام می دهیم!

نحوه محاسبه کاغذ دیواری بدون ماشین حساب کاغذ دیواری
متر مربعی را که می خواهید پوشش دهید تعیین کنید. برای این کار ابتدا ارتفاع دیوارهای خود را اندازه بگیرید. از بلندترین دیوار به عنوان ارتفاع دیوار خود استفاده کنید. حالا عرض هر دیواری را که می خواهید بپوشید اندازه بگیرید و آنها را به هم اضافه کنید.
ارتفاع کل را در فوت و عرض کل را در فوت اتاق خود ضرب کنید. این به شما کل متر مربع را می دهد.
برای هر در استاندارد ، 17 متر را از متر مربع کم کنید. (برای هر اندازه درب دیگر ، مساحت مربع درب را از کل فوت مربع کم کنید).
تکرار الگو را بیابید این را می توانید به راحتی در صفحه محصول هر موردی در وب سایت ما پیدا کنید.
اگر تکرار کوچک است به این معنی که تکرار 12 اینچ یا کمتر است بدون تکرار ، مساحت مربع را بر 25 تقسیم کنید.
اگر تکرار بزرگ است به این معنی که تکرار 13 اینچ یا بیشتر است ، متر مربع را بر 21 تقسیم کنید.
مجموع شما مقدار رولهای تک مورد نیاز را به شما می گوید. به یاد داشته باشید ، کاغذ دیواری به صورت پیچ و مهره دو رول فروخته می شود. هنگام سفارش 6 رول تک ، 3 پیچ رول دوتایی کاغذ دیواری دریافت خواهید کرد.
نحوه محاسبه تصویر زمینه Grasscloth بدون ماشین حساب کاغذ دیواری
به طور معمول ، پارچه چوبی چاپ نشده 36 اینچ عرض و 24 اینچ طول دارد و هر رول دوبل دارای سه قطعه 8 اینچی است. در صورت سفارش کاغذ دیواری رومیزی ، از این دستورالعمل ها استفاده کنید.

مراحل 1 - 3 بالا را دنبال کنید.
پس از تعیین کل مساحت خود ، بر کل فوت مربع یک رول تقسیم کنید تا تعیین کنید که چند رول نیاز دارید. کل فوت مربع در هر رول را می توانید در صفحه محصول در هر موردی در وب سایت ما پیدا کنید.
نحوه محاسبه کاغذ دیواری پوست و چوب بدون ماشین حساب کاغذ دیواری
در صورت سفارش کاغذ دیواری پوست و چوب ، این دستورالعمل ها را دنبال کنید.

مراحل 1 - 3 بالا را دنبال کنید.
پس از تعیین کل مساحت خود ، بر کل فوت مربع یک رول تقسیم کنید تا تعیین کنید که چند رول نیاز دارید. بیشتر کاغذ دیواری های لایه بردار و چوبی ما 28.18 فوت مربع است ، اما هر مورد در وب سایت ما فوت مربع لیست محصولات را فهرست می کند.
به عنوان آخرین نکته ، بهتر است کاغذ دیواری اضافی در دست داشته باشید تا بتوانید کاغذها را برش دهید یا کاغذهای اضافی را در نظر بگیرید. اگر بعد از آویختن با کاغذهای باقی مانده مواجه شدید ، از آن برای کشیدن کشوها یا سایر پروژه های تزئینی در اطراف خانه استفاده کنید.

به طور کلی قیمت کاغذ دیواری بر اساس تعداد رول محاسبه می شود، بنابراین قیمت اعلامی فروشنده به معنای قیمت یک رول با عرض و طول مشخص است.شما پس از اندازه گیری دیوار و محاسبه تعداد رول کاغذ دیواری می توانید قیمت کاغذ دیواری را محاسبه کنید.

اگر قصد خرید کاغذ دیواری دارید، از این سایت میتوانید کاغذ دیواری بخرید.

  • vida yary