cctvone

درباره دوربین مداربسته

cctvone

درباره دوربین مداربسته

تامین امنیت منازل، شرکت ها و ... ا طریق نصب دوربین مدار بسته

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰


اگر در زندگی خود گاو صندوق خریداری می کنید. مهم است که از گاوصندوق خود مراقبت کنید. اگر این کار را انجام دهید ، در درازمدت در هزینه های شما صرفه جویی می کند.

در صورت داشتن قفل کلیدی چند نکته عالی در مورد مراقبت از گاوصندوق خود دارید.یکی از موضوعات مهمی که در خرید گاوصندوق باید به آن توجه زیادی کرد قفل گاو صندوق است.


اطمینان حاصل کنید که یک کلید یدکی برای ایمن خود دارید. این مهم است زیرا کلید اصلی ایمنی که استفاده می کنید از بین می رود. بخشی از کلید ممکن است شکسته شود و به شما اجازه نمی دهد قفل را باز کنید. اطمینان حاصل کنید که کلید ایمن اضافی را در داخل گاوصندوق قرار ندهید ، این یک نه بزرگ است. تصور کنید اگر کلید اصلی خود را گم کنید ، و متوجه شوید که لوازم یدکی داخل گاوصندوق قفل شده شماست ، باور کنید این اتفاق می افتد! این برای شما هزینه دارد ، شما نمی خواهید هزینه کنید.


اگر کلید چرخاندن برای شما خشن است، کلید خود را بررسی کنید و ببینید که چقدر فرسوده شده است. اگر کار می کنید ، اما مانند قبل نیست ، به یکی از لوازم یدکی بروید. سوراخ کلید را از جایی که کلید شما است خارج کنید. هر 6-9 ماه یک بار آن را چک کنید و روغن نفوذ گرافیت را در داخل قفل خود اسپری کنید. بهترین از طریق سوراخ کلید. بخارتر از WD-40 است و این بخار نیست.


اگر یکی از کلیدهای ایمن خود را گم کردید ، مطمئن شوید که برش دیگری را دریافت کرده اید. اگر نگران هستید که این کار به اشتباه افتاده است ، با یک قفل ساز ایمن محلی تماس بگیرید و یک قفل جدید مجهز به 2 کلید ایمن جدید تهیه کنید. یا آن را ارتقا دهید و یک قفل ایمنی الکترونیکی داشته باشید و سپس بدون کلید هستید.


اگر چرخاندن کلید شما دشوار است ، با فروشگاه گاوصندوق خود تماس بگیرید این کار در طولانی مدت شما را از درد قلبی زیادی نجات خواهد داد. قفل گاوصندوق شما ناگهان بهتر نمی شود و خودش رفتار می کند!


اگر کلید ایمن شما از درب ایمن بیش از دستگیره ایمن بیرون زده است. اگر رو به دیوار باشد. یک توقف در را روی زمین قرار دهید ، بنابراین کلید به دیوار برخورد نمی کند. به عنوان مثال اگر درب امن تا 90 درجه باز شود.
در صورت داشتن قفل الکترونیکی چند نکته عالی در مورد مراقبت از گاوصندوق خود دارید.


بسته به نوع گرید یا مدل گاوصندوق خریداری کرده اید. برخی از قفل های ایمنی الکترونیکی تا 7-10 سال یا مادام العمر دوام می آورند.


اگر قفل الکترونیکی شما پس از ورود کد شروع به تکرار بوق می کند. این بدان معنی است که باتری در حال کم شدن است. اگر این را شنیدید ، باتری را سریع تر تعویض کنید. از باتری های قلیایی با تاریخ انقضا مناسب استفاده کنید. بنابراین اگر سال 2021 است، حداقل 5 سال + تا 2026 باتری تهیه کنید.


اگر صاحب صندوق امانات بودجه ای هستید که دارای جواهرات است. آنها با استفاده از کلیدهای ایمن لغو می شوند ، آنها را داخل گاوصندوق خود قرار ندهید. اگر قفل الکترونیکی باز نشود ، به این معنی است که دسترسی آسان به آن امکان پذیر نخواهد بود. شما باید با یک قفل ساز ایمن تماس بگیرید.


اگر برای دسترسی به گاوصندوق خود با قفل الکترونیکی مشکلی دارید. با یک قفل ساز محلی تماس بگیرید و از آن مطلع شوید پاگر کاری انجام ندهید ، قفل می شوید. این در دراز مدت هزینه بیشتری خواهد داشت.


اگر کد خود را روی قفل خود تنظیم می کنید ، یا این یک کد 3 ، 6 ، 8 رقمی است. خوب است اگر اعداد را کپی نکنید. اعداد را متفاوت نگه دارید. پد دیجیتال الکترونیکی عمر طولانی تری خواهد داشت.


برخی از قفل های ایمنی الکترونیکی می توانند عمل کرده و به حالت کارخانه برگردند. به عنوان مثال کدهایی مانند 123456 ، 502550 و 1234567 به عنوان مثال.

 

مطالب مرتبط

 

خرید گاوصندوق بدون توجه به این سه عامل ممنوع

 

  • ۰۰/۰۴/۱۲
  • vida yary

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی