cctvone

درباره دوربین مداربسته

cctvone

درباره دوربین مداربسته

تامین امنیت منازل، شرکت ها و ... ا طریق نصب دوربین مدار بسته

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

ماشین حساب تصویر زمینه
وقتی به کاغذ دیواری نگاه می کنید، یکی از اولین سوالاتی که مطرح می شود این است: "چقدر نیاز دارم؟" اگرچه ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما با استفاده از ماشین حساب کاغذ دیواری آسان ما ، فهمیدن تعداد رولها بسیار ساده است.

برای برآورد سریع، از نمودار کاغذ دیواری ما در زیر استفاده کنید. برای محاسبه تعداد رول های کاغذ دیواری مورد نیاز ، فاصله اتاق را به فوت در نظر بگیرید و سپس ارتفاع را از کف تا سقف بردارید. اندازه گیری های خود را با نمودار زیر جفت کنید تا تعداد رول ها مشخص شود.

به عنوان مثال، اگر یک اتاق 24 فوت با سقف 8 پا بود ، شما تقریباً به چهار رول کاغذ دیواری احتیاج دارید. به یاد داشته باشید ، اگر نرده صندلی دارید یا روکش صندلی دارید ، ارتفاع دیوار خود را با اندازه گیری از ریل تا سقف تنظیم کنید.

 

 

اگر می خواهید با در نظر گرفتن درها بیشتر با دست محاسبه کنید ، از دستورالعمل های زیر استفاده کنید ، یا اگر ترجیح می دهید ، از ماشین حساب کاغذ دیواری دوستانه ما استفاده کنید ، و ما ریاضیات را برای شما انجام می دهیم!

نحوه محاسبه کاغذ دیواری بدون ماشین حساب کاغذ دیواری
متر مربعی را که می خواهید پوشش دهید تعیین کنید. برای این کار ابتدا ارتفاع دیوارهای خود را اندازه بگیرید. از بلندترین دیوار به عنوان ارتفاع دیوار خود استفاده کنید. حالا عرض هر دیواری را که می خواهید بپوشید اندازه بگیرید و آنها را به هم اضافه کنید.
ارتفاع کل را در فوت و عرض کل را در فوت اتاق خود ضرب کنید. این به شما کل متر مربع را می دهد.
برای هر در استاندارد ، 17 متر را از متر مربع کم کنید. (برای هر اندازه درب دیگر ، مساحت مربع درب را از کل فوت مربع کم کنید).
تکرار الگو را بیابید این را می توانید به راحتی در صفحه محصول هر موردی در وب سایت ما پیدا کنید.
اگر تکرار کوچک است به این معنی که تکرار 12 اینچ یا کمتر است بدون تکرار ، مساحت مربع را بر 25 تقسیم کنید.
اگر تکرار بزرگ است به این معنی که تکرار 13 اینچ یا بیشتر است ، متر مربع را بر 21 تقسیم کنید.
مجموع شما مقدار رولهای تک مورد نیاز را به شما می گوید. به یاد داشته باشید ، کاغذ دیواری به صورت پیچ و مهره دو رول فروخته می شود. هنگام سفارش 6 رول تک ، 3 پیچ رول دوتایی کاغذ دیواری دریافت خواهید کرد.
نحوه محاسبه تصویر زمینه Grasscloth بدون ماشین حساب کاغذ دیواری
به طور معمول ، پارچه چوبی چاپ نشده 36 اینچ عرض و 24 اینچ طول دارد و هر رول دوبل دارای سه قطعه 8 اینچی است. در صورت سفارش کاغذ دیواری رومیزی ، از این دستورالعمل ها استفاده کنید.

مراحل 1 - 3 بالا را دنبال کنید.
پس از تعیین کل مساحت خود ، بر کل فوت مربع یک رول تقسیم کنید تا تعیین کنید که چند رول نیاز دارید. کل فوت مربع در هر رول را می توانید در صفحه محصول در هر موردی در وب سایت ما پیدا کنید.
نحوه محاسبه کاغذ دیواری پوست و چوب بدون ماشین حساب کاغذ دیواری
در صورت سفارش کاغذ دیواری پوست و چوب ، این دستورالعمل ها را دنبال کنید.

مراحل 1 - 3 بالا را دنبال کنید.
پس از تعیین کل مساحت خود ، بر کل فوت مربع یک رول تقسیم کنید تا تعیین کنید که چند رول نیاز دارید. بیشتر کاغذ دیواری های لایه بردار و چوبی ما 28.18 فوت مربع است ، اما هر مورد در وب سایت ما فوت مربع لیست محصولات را فهرست می کند.
به عنوان آخرین نکته ، بهتر است کاغذ دیواری اضافی در دست داشته باشید تا بتوانید کاغذها را برش دهید یا کاغذهای اضافی را در نظر بگیرید. اگر بعد از آویختن با کاغذهای باقی مانده مواجه شدید ، از آن برای کشیدن کشوها یا سایر پروژه های تزئینی در اطراف خانه استفاده کنید.

به طور کلی قیمت کاغذ دیواری بر اساس تعداد رول محاسبه می شود، بنابراین قیمت اعلامی فروشنده به معنای قیمت یک رول با عرض و طول مشخص است.شما پس از اندازه گیری دیوار و محاسبه تعداد رول کاغذ دیواری می توانید قیمت کاغذ دیواری را محاسبه کنید.

اگر قصد خرید کاغذ دیواری دارید، از این سایت میتوانید کاغذ دیواری بخرید.

  • ۰۰/۰۵/۰۹
  • vida yary

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی